Sütünk, főzünk egyszerűen

liszt&morzsa

Omlós csokoládés angol teasütemény

2015. október 31. - Ildicsiga

omlos_csokis_teasuti_0.jpg

Vasárnap ha tehetjük, kirándulunk. Így ma reggel (az nálam kb. 11 óra) gyorsan letudtam a futást és már főztem is az ebédet, hogy kora délutántól a jól megérdemelt kirándulást élvezzük. Természetesen nincs hétvége igazi süti nélkül, és mivel kevés időt prognosztizáltam a desszertre, egy angol-teasüteményre esett a választás. Volt még a tegnapi isteni eperlekvárból, így azzal gazdagítottam a csokis finomságot.

Lássuk, mit alkottam:)

Hozzávalók:

200 g szoba-hőmérsékletű margarin

100 g porcukor

260 g finomliszt

40 g cukrozatlan kakaópor

csipet só

1 tk sütőpor ( ez elhagyható)

kevés porcukor a szóráshoz, eperlekvár az ízfokozás érdekében...

Elkészítés:

... mondom, hogy kevés időm volt. Nem is vettem elő a robotgépet, egy kisméretű tálba kevertem, majd gyúrtam össze a hozzávalókat kézzel. Ez kb. 10 percet vett igénybe, majd belenyomkodtam a sütőpapírral kibélelt 20 cm-es tortaformába. Kicsit megnyomkodtam villával a nyers tésztát, és 180 fokra előmelegített sütőbe 15 percre betettem sülni. Légkeveréssel dolgoztattam a sütőt ismét. 

omlos_csokis_teasuti_2.jpg

Amint éreztem a csokis illatot, nem várva meg, hogy megrepedjen a tészta, kivettem. Vigyázz, ne süsd túl, mert akkor száraz lesz. Porcukorra hintettem...Mi este 6-kor fogyasztottuk, eperlekvárral tálaltam.

Maradt holnapra, visszük munkahelyre, és a fémdobozba is félretettem még pár szeletet.

Igazi, omlós, angol-teasütemény. Ha nincs otthon lekvár, fogyaszthatod vaníliafagylalttal is.

 omlos_csokis_teasuti_3.jpg

 

Tetszett a recept? Próbáld ki Te is! És hogy minden új posztunkról elsőként értesülj, kövesd a liszt&morzsa Facebook-oldalát is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lisztesmorzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr638021381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása