Sütünk, főzünk egyszerűen

liszt&morzsa

Tökéletes brownie

2015. november 03. - Ildicsiga

tokeletes_brownie_0_2.jpg

Tudtad, hogy ez a csokoládés, szeletelt sütemény 1897-ből maradt ránk? Úgy esett, hogy egy szakács akinek nem volt még kütyüje, de még jegyzetfüzete sem, és feledékeny volt:) kihagyta a sütőport a csokoládétortából. És megszületett a csoda, amit elneveztek Brownie-nak, amit forró tejjel vagy vanília fagylalttal esetleg tejszínhabbal tálaltak. Most biztosan így tesszük. Tegnap mi csak porcukrot szórtunk a tetejére, viszont jófajta vanília fagyival fogyasztottuk.

le is írom, én hogyan készítem:

Hozzávalók:

20 dkg étcsokoládé ( én fele-fele arányban étcsokit és tortabevonót használtam)

20 dkg margarin

25 dkg cukor 

4 db tojás

10 dkg liszt

tetejére porcukor, és tejszínhab, vanília fagyi a tökéletes hatás érdekében!

Elkészítés:

A csokoládét és margarint gőz fölött olvasztottam fel. A gépi keverőtálat alkalmazva, a tojásokat habosra kevertem a cukorral. Majd a kihűlt olvadt csokoládéval összekevertem. Ehhez szórtam a lisztet, így már kész is a tészta a sütésre.

170-180 fokon, előmelegített sütőben sütöttem, kb. 30 percig, és tűpróbát végezve hagytam, hogy folyós legyen még a belseje. A brownie ugyanis akkor tökéletes, ha kicsit lágy a tésztája. Így másnap is kellemes állagú.

vártunk kb. 10 percet, hogy kihűljön, és Dorottya lovas formája segítségével porcukrot hintettünk a tetejére.

Hát ilyen lett. Nekünk tetszik, remélem Nektek is!

 

Tetszett a recept? Próbáld ki Te is! És hogy minden új posztunkról elsőként értesülj, kövesd a liszt&morzsa Facebook-oldalát is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lisztesmorzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr578038928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása